کشتارگاه‌ها مردم را به استفاده از مرغ کشتار روز بهداشتی ترغیب کنند

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: کشتارگاه‌ها باید با افزایش مراکز عرضه و ایجاد فضای مناسب برای فروش محصول تولیدی در راستای ترویج فرهنگ مصرف مرغ کشتار روز تلاش کرده و مردم را به استفاده از این مرغ کشتار روز بهداشتی در استان ترغیب کنند.
حسین مدرس خیابانی روز شنبه 22 ابانماه در بازدید از مجموعه کشتارگاهی نسیم طیور زاهدان اظهار داشت: ایجاد فضای مناسب در بحث فروش بسیار مهم است و این موضوع کمک بزرگی در بحث جمع‌آوری مرغ زنده خواهد کرد.
وی گفت: باید کشتارگاه‌ها با بالابردن کیفیت محصول تولیدی، افزایش مراکز عرضه، رعایت موازین و دستورالعمل‌های بهداشتی دامپزشکی و قیمت‌گذاری مناسب، جامعه را به سمت استفاده از مرغ کشتار روز و عدم خرید مرغ زنده سوق دهند.
استاندار سیستان و بلوچستان افزود: این موضوع که مردم به دنبال مصرف مرغ زنده هستند قابل قبول نیست و دامپزشکی و صدا و سیما باید با ارائه مطالب آموزشی و ارتقای سطح آگاهی مردم در خصوص فواید استفاده از مرغ کشتار روز و مضرات خرید و مصرف مرغ زنده تلاش کنند.
دکتر مهدی حسینی مدیرکل دامپزشکی سیستان و بلوچستان نیز در این بازدید از کمک‌ها و مساعدت‌های این اداره کل در خصوص رفع موانع و مشکلات موجود در مسیر راه‌اندازی کشتارگاه گفت: دامپزشکی با تمام توان برای رفع و حل مشکلات بهره‌برداران این حوزه و همچنین تداوم چرخ تولید تلاش کرد و از هیچ کمک و مساعدتی در چارچوب قوانین دریغ نخواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبار

Skip to content