پیام وزیر جهاد کشاورزی به مناسبت ۲۷ اردیبهشت، روز ملی روابط عمومی و ارتباط

پیام وزیر جهاد کشاورزی به مناسبت ۲۷ اردیبهشت، روز ملی روابط عمومی و ارتباط
وزیر جهاد کشاورزی در پیامی ضمن تبریک روز ملی روابط عمومی و ارتباطات به فعالان عرصه ارتباطات و رسانه گفت: روابط عمومی‌ها به عنوان رکن اساسی نظام ارتباطی و اطلاع‌رسانی، نقش اساسی و تعیین کننده‌ای در افزایش سطح آگاهی آحاد جامعه و تنویر افکار عمومی برای توسعه کشاورزی دارند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت جهاد کشاورزی، متن کامل این پیام به شرح ذیل است:

امروزه روابط عمومی‌ها به عنوان رکن اساسی نظام ارتباطی و اطلاع‌رسانی نقش اساسی و تعیین ‌کننده‌ای در افزایش سطح آگاهی آحاد جامعه و نیز فرهنگ‌سازی و تنویر افکار عمومی برعهده دارند و سازمانی موفق‌تر است که با استفاده از ابزار و فنون ارتباطی و اطلاعاتی، نقش خود را در جامعه برجسته‌تر و متمایز کند.

تاکید مقام معظم رهبری بر اهمیت روابط عمومی‌ها به عنوان بهترین نمایانگر اوضاع داخلی یک نهاد و منعکس کننده چگونگی مسایل سازمان‌ها موید نقش اساسی و تعیین کننده این بخش از سازمان در فرمان اخیر جهاد تبیین است و روابط عمومی وزارت جهاد کشاورزی می‌بایست در این شرایط خاص و استثنایی به طور فعالانه و موثری در ایجاد اعتماد بین بدنه اجرایی و مردم و همچنین برای جلب مشارکت مردمی و افزایش سرمایه اجتماعی ایفای نقش کند. نقش کلیدی روابط عمومی در تبیین دستاوردها، ترغیب و اقناع افکار عمومی برای توسعه کشاورزی از طریق اشتغال‌آفرینی و دانش‌بنیان‌سازی تولید و اصلاح الگوی مصرف اجتناب‌ناپذیر است.

اینجانب فرا رسیدن ۲۷ اردیبهشت ماه “روز ارتباطات و روابط عمومی” را به تمامی فعالان عرصه ارتباطات و رسانه و به خصوص همکاران روابط عمومی، در خانواده بزرگ وزارت جهاد کشاورزی تبریک عرض کرده و از اقدامات موثر شما در عرصه اطلاع‌رسانی و جهاد تبیین صمیمانه تقدیر و تشکر کرده و برای یکایک شما عزیزان آرزوی توفیق روزافزون دارم.

سیدجواد ساداتی‌نژاد
وزیر جهاد کشاورزی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبار

Skip to content