پیام مهم وزیر جهاد کشاورزی در خصوص مدیریت روابط‌عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان ها

پیام مهم وزیر جهاد کشاورزی در خصوص مدیریت روابط‌عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان ها

معاونین محترم وزیر
روسا و مدیران عامل محترم مؤسسات، سازمان ها و شرکت های مادر تخصصی
رؤسای محترم سازمان جهادکشاورزی استان ها

با سلام و احترام
با عنایت به نامه شماره 112939/59425 مورخ 24/9/1400 معاون اول محترم رئیس جمهور (تصویر پیوست) مبنی بر لزوم تقویت، انسجام و وحدت رویه در فعالیت های اطلاع رسانی و تبلیغاتی دولت، موارد زیر برای اجرا ابلاغ می گردد:
1. پیرو نامه شماره 54698/027/1400مورخ 12/9/1400، انجام هرگونه مصاحبه مدیران و کارشناسان با برنامه های مختلف صداوسیما صرفاً با هماهنگی مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت امکان پذیر بوده و در سطح استانی نیز با هماهنگی روابط عمومی جهادکشاورزی استان صورت پذیرد؛
2. پیرو ابلاغیه شماره 29296/020 مورخ 13/10/1393 دفتر وزارتی، عزل و نصب کلیه مدیران روابط عمومی در تمامی سطوح صرفاً با نظر و تأیید مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت انجام شود. بدیهی است ارزشیابی عملکرد مدیران روابط عمومی نیز به عهده آن مرکز می باشد.
3. مدیران روابط عمومی در تمامی سطوح سازمانی به صورت مستقیم از طرف بالاترین مقام سازمان منصوب و زیر نظر مستقیم ایشان فعالیت خواهد کرد.
4. تولیدات رسانه ای، تبلیغ و انتشاراتی ( رپرتاژ آگهی، آگهی، تیزر تلویزیونی، فیلم، سریال، برپایی و مشارکت در نمایشگاه های داخلی و خارجی، انتشار نشریه و …)، با هماهنگی و تایید مرکز روابط عمومی در سطح ملی و در سطح استان با مدیریت روابط عمومی جهادکشاورزی استان انجام شود.

سیدجواد ساداتی نژاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبار

Skip to content