راه اندازی نمایشگاه توانمندیهای زنان و دختران روستایی و عشایری در مهرستان

راه اندازی نمایشگاه توانمندیهای زنان و دختران روستایی و عشایری در مهرستان

به مناسیت دهه مبارک فجر، نمایشگاه توانمندی‌های زنان و دختران روستایی و عشایری با ارائه توانمندی های آنان در بخش های طبخ غذاهای بومی محلی ،طبخ آبزیان ، صنایع دستی ، سوزن دوزی و فرآورده های لبنی و خرمایی در روستای مدحوک از توابع بخش مرکزی شهرستان مهرستان با حضور فرماندار و جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان راه اندازی شد.
مدیر جهادکشاورزی شهرستان مهرستان هدف از برپایی این نمایشگاه را شناسایی و معرفی توانمندی های زنان و دختران منطقه همونت ،برجسته نمودن نقش سازنده زنان روستایی و عشایری در تولید و امنیت غذایی کشوربرشمرد.

عبداله سپاهی گفت در این نمایشگاه تعداد ۴۵ نفر از زنان و دختران روستایی و عشایری منطقه همونت شهرستان مهرستان شرکت داشته و محصولات خود را به نمایش گذاشتند.

رییس کمیته روستایی و عشایری ستاد گرامیداشت دهه مبارک فجر مهرستان خاطر نشان کرد علاوه بر بخش مرکزی به همین مناسبت نمایشگاههایی نیز از توانمندیهای صندوقهای خرد زنان روستایی و دانش آموزان روستایی و عشایری در زمینه های سوزن دوزی، سکه دوزی، حصیر بافی و پخت غذاهای بومی محلی با حضور فرماندار و جمعی از مدیران دستگاههای اجرایی در بخشهای بیرک و آشار این شهرستان نیز برگزار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبار

Skip to content