حسن شهلی بر بعنوان مدیر جدید جهاد کشاورزی شهرستان دلگان معرفی شد

حسن شهلی بر بعنوان مدیر جدید جهاد کشاورزی شهرستان دلگان معرفی شد
ظهر امروز جلسه تودیع و معارفه مدیر جهاد کشاورزی شهرستان دلگان با حضور فرماندار دلگان ، معاونت بهبود گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان سیستان وبلوچستان ، مدیران دستگاههای اجرایی شهرستان در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.
در این مراسم با طی حکمی از سوی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سیستان، اقای حسن شهلی بر به عنوان مدیر جدید جهاد کشاورزی شهرستان دلگان منصوب و معارفه شد و از زحمات خانم رفعت مدیر سابق این مدیریت تقدیر بعمل آمد.
فرماندار شهرستان دلگان در این مراسم با توجه به اشتغال حداکثری مردم شهرستان در بخش کشاورزی، اظهار داشت : باید با ایمان و اراده مضاعف بمنظور رفع کمبودهای کشاورزی و همچنین برای فعالیت در عرصه افزایش تولیدات کشاورزی در سطح شهرستان گام برداریم .
بامری افزود انتظار می رود مدیر جدید مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان در راستای آموزش به کارشناسان و کشاورزان در جنبه های مختلف و همچنین نظارت و کنترل بر مراکز خدماتی موجود در سطح شهرستان اقدامات لازم را انجام دهند.
فرماندار دلگان بر خدمات رسانی مطلوب به کشاورزان این شهرستان تاکید کردو گفت: در راستای ارائه خدمت رسانی مطلوب به کشاورزان شهرستان از ظرفیتهای پرسنلی موجود در مدیریت جهاد کشاورزی این شهرستان استفاده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبار

Skip to content