تقدیر وزیر جهاد کشاورزی از دستاوردهای مرکز تحقیقات بلوچستان

تقدیر وزیر جهاد کشاورزی از دستاوردهای مرکز تحقیقات بلوچستان
به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی به مناسبت هفته پژوهش، نمایشگاه دستاوردهای موسسه ها، مراکز ملی و استانی منتخب تحقیقاتی سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی با حضور وزیر جهاد کشاورزی در محل سالن همایش های موسسه تحقیقات اصلاح و تهیه نهال و بذر واقع درکرج افتتاح شد.
در این نمایشگاه ۲۱ موسسه و مرکز ملی پژوهشی و دو مرکز تحقیقاتی منتخب استانی دستاوردهای خود را به بازدیدکنندگان ارائه و در معرض دید عموم قرار دادند.
مرکز تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی بلوچستان با ارائه بیش از ۲۰ دستاورد فناورانه، در حوزه کشت بافت گیاهی و بذر، نشریات ترویجی، میوه های گرمسیری و پتانسیل های استان را به نمایش گذاشت، که مورد توجه خاص مسئولان قرار گرفت.
ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی و خیام نکویی، رئیس سازمان تحقیقات نیز با حضور در این غرفه و بازدید از دستاوردهای مرکز، بخصوص در حوزه کشت بافت گیاهانی نظیر خرما رقم مجول، زردچوبه، وانیل، مارموتک و غیره از تلاش محققین و همکاران مرکز تقدیر بعمل آوردند.
گفتنی است نمایشگاه هفته پژوهش از شنبه ۱۲ آذر ماه آغاز به کار و تا پایان هفته پژوهش دایر و آماده بازدید علاقمندان می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبار

Skip to content