بیانیه سازمان جهاد کشاورزی در مورد جنایت هولناک حمله رژیم صهیونیستی در غزه

بِسْمِ‏ اللَّهِ الرَّحْمنِ الرَّحیم‏

«ذلِکَ وَ مَنْ عاقَبَ بِمِثْلِ ما عُوقِبَ بِهِ ثُمَّ بُغِیَ‏ عَلَیْهِ لَیَنْصُرَنَّهُ اللَّهُ إِنَّ اللَّهَ لَعَفُوٌّ غَفُورٌ »(حج/60)

آرى اگر کسى، به همان اندازه که بر او عقوبت رفته، (ستم­ کننده را) عقوبت کند، و زان پس (باز هم) بر او ستم شود، خدا بى گمان وى را کمک خواهد کرد، و خداوند بخشنده اى آمرزگار است.

ادامه جنایت‌های گسترده این رژیم کودک کش، علیه زنان، کودکان و غیر نظامیان با بمباران بیمارستان از هولناک ترین و وحشیانه ترین وقایع عصر ماست.
این جنایت ضد بشری در سایه حمایت‌های آشکار کشورهای مدعی حقوق بشر و به واقع ضدبشری و ضداسلام، رقم می‌خورد و امروز سران دول استکباری و در رأس آن آمریکای جنایتکار در این خونریزی‌ها سهیم هستند.
بی شک این کشتارها خشم مسلمانان و آزادیخواهان جهان را بر سر سفاکان آوار خواهد کرد و طومار ظلم و ستم آنان را درهم خواهد پیچید.
پس از ضربات دردناک مجاهدان فلسطینی، رژیم کودک­ کش صهیونیستی از یک سو دیوانه­ وار و به تصور جبران #شکست_غیرقابل_ترمیم خود، حملات کور، وحشیانه و شبانه­ روزی با اقسام سلاح­ های ممنوعه و نامتعارف از جمله بمب­ های فسفری، خانه­ های فلسطینیان را بر سر زنان و کودکان و سالخوردگان نوار غزه تخریب کرد و با قطع آب و برق و ممانعت از ورود دارو و مواد اولیّه، اقدام به مجازات دسته­ جمعی ساکنان این منطقه محروم کرده و از سوی دیگر با مظلوم­ نمایی و گزارش­ های نادرست و حتی تصویرسازی مزورانه سعی در مظلوم­ نمایی و تطهیرهیولای_دیوسیرت رژیم_کودک_کش نموده است
طوفان الاقصی برای فلسطین، عزت و عظمت به ارمغان آورده است و خون شهدای فلسطینی سیلاب ویرانگری برای صهیونیست‌ها و جبهه ظلم جهانی خواهد شد.
سازمان جهادکشاورزی استان سیستان و بلوچستان ضمن محکوم کردن توحش و سبعیت رژیم صهیونیستی در بمباران بیمارستان و به شهادت رساندن مردم، مجروحان و کادر پزشکی اعلام می دارد:
ظلم‌ و ستم و زورگویی پایدار نمی‌ماند و ایمان و اراده‌ متکی به امداد الهی سرانجام‌ پیروزی را محقق خواهد کرد. قدرت، قوّت و اقتدار جبهه مقاومت، ثمره مجاهدت و شهادت طلبی است و این حقیقت هر روز روشن‌تر می‌شود که “ملتی که شهادت دارد اسارت ندارد”.
از سازمان‌ها‌‌‌ی مدنی و غیر دولتی و مردم آزادیخواه جهان درخواست می‌شود صدا‌‌‌ی رسا‌‌‌ی مردم فلسطین در منطقه و جهان در احقاق حق خود علیه اشغالگر‌‌‌ی رژیم اسرائیل باشند.

وسیعلم الذین ظلموا ای منقلب ینقلبون

سازمان جهادکشاورزی استان سیستان و بلوچستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبار

Skip to content