بیانیه سازمان جهاد کشاورزی در روز حماسه 9 دیماه

حماسه نهم دی ماه و حضور عاشورایی و انقلابی مردم همیشه در صحنه و حماسه ساز و ولایتمدار ایران اسلامی ، بیانگر بصیرت سیاسی و ولایت پذیری و عشق حقیقی ملت به امام عاشورایی شان است .
حماسه 9 دی نماد عزّت، استقلال و بصیرت مردمی است که تا پای جان برای حفظ اصول اسلام و آرمان‌های انقلاب ایستادند و با صدای رسا به جهانیان اعلام کردند که اگر دشمن در برابر دین آنها بایستد با تمام قوا و اراده آهنین در برابرتمام دنیای آنها خواهند ایستاد.
حماسه با شکوه ۹ دی نشانه اقتدار و ایستادگی مردم در برابر دشمنان بود و این حماسه تاریخی توانست نسل جدید را با حوادث دفاع مقدس و انقلاب آشنا سازد.
در واقع در نهم دی سال ۸۸ یک یوم الله دیگر به یوم‌الله‌های نظام جمهوری اسلامی ایران اضافه کرد، با توجه به اهمیت این روز بزرگ و بر اساس فرمایشات رهبرمعظم انقلاب باید این روز به گونه ای تجلیل شود که در تاریخ ایران به عنوان برگ زرینی از هوشیاری مردم ایران به ثبت برسد وآنگونه که در شان مردم است باید زمینه تجلیل از آنان فراهم شود.
پرسنل سازمان جهادکشاورزی استان بعنوان سربازان عرصه تولید و امنیت غذایی ، درآستانه یوم الله تاریخی ۹دی باردیگر خطاها وخیانت های نابخشودنی فتنه گران را در داخل و خارج محکوم کرده و همواره فرمایش گهربار مقام معظم رهبری را که در این روز عظمت بی مثال مردم را به عنوان خیره کنندگان چشم های جهانیان یادکرده اند در فعالیت ها و حضور در میدانهای تولید الگو قرار داده و پشت سر ولایت فقیه در تامین امنیت غذایی و عزت انقلاب اسلامی حرکت می کنیم.
🇮🇷🇮🇷🇮🇷سازمان جهادکشاورزی استان سیستان وبلوچستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبار

Skip to content