بیانیه سازمان جهادکشاورزی بمناسبت یوم الله سیزده ابان و روز مبارزه با استکبار جهانی

بیانیه سازمان جهادکشاورزی بمناسبت یوم الله سیزده ابان و روز مبارزه با استکبار جهانی
١٣ آبان، براي ملت بزرگ و مبارز ايران، يادآور خاطرات تاريخي تلخ و گزنده‌اي از جنايات، تجاوزات، ايجاد بحران و توطئه‌هاي گوناگون دولت آمريكا در ايران و كشورهاي مختلف دنيا است.
امروز، بهترین بزرگداشت یوم ا… ١٣ آبان، ادامه همان راه روشنگر، توجه و التزام به آرمان‌های والای امام خمینی (ره) و اندیشه سیاسی و مدبرانه مقام معظم رهبری است.
آنچه در شرایط حساس کنونی بسیار ضروری است یکپارچگی در برابر دشمن، برملا کردن هویت و خوی جهانخوارگی آمریکا به خصوص برای دانش‌آموزان و دانشجویان و بهره گیری از همه امکانات برای اشاعه کلمه حق و آگاهی هرچه بیشتر آزادگان جهان می‌باشد.
شکوه سیزدهم آبان را به پاس مردانگی و فتوت ایثار و از خود گذشتگی و دشمن‌ستیزی با سران طاغوت مقدس دانسته ، یاد همه شهدا این روزهای بزرگ و خاطره سیزده آبان را گرامی میداریم
سازمان جهادکشاورزی استان سیستان و بلوچستان ضمن گرامیداشت این روز بزرگ، بار دیگر بر اعجاز توان و نیروی ایمان و ابتکار داخلی در برابر تحریم، تحریف و تهدیدات خارجی شیطان بزرگ تاکید کرده و همگام با ملت رشید ایران اسلامی از هیچ تلاشی برای موفقیت کشور در عرصه‌های مختلف فروگذار نخواهند کرد.
در راستای تجدید پیمان با آرمان‌های رهبر کبیر انقلاب اسلامی و پیروی از منویات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) و میثاق با شهدای انقلاب اسلامی، به‌ویژه شهدای دانش‌آموز آبان ۱۳۵۷ مجموعه دست اندرکاران بخش کشاورزی و بهره برداران استان سیستان و بلوچستان همگام با امت همیشه در صحنه وشهید پرور، در مراسم یوم ا… ۱۳. آبان ماه انزجار و نفرت خود را از استکبار جهانی اعلام خواهیم نمود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبار

Skip to content