بیانیه سازمان جهادکشاورزی استان سیستان و بلوچستان به مناسبت هفته دولت

بیانیه سازمان جهادکشاورزی استان سیستان و بلوچستان به مناسبت هفته دولت

بسمه تعالی
هفته دولت به ویژه هشتم شهریور یادآور فداکاری‌های فرزندان پاک‌نهاد و گرانقدر انقلاب و احیا کننده روز‌های پرشور خدمتگزاری شهیدان بزرگوار، «رجایی و باهنر» است.
تلاقی هفته دولت با ماه محرم و موسم شور و عزای حسینی در سال جاری، یادآور درس مقاومت و ایستادگی در برابر ظلم و ستم یزید زمان، آمریکای جنایتکار و تروریست پرور است و دولت و ملت را به مقاومت فعال برابر فتنه‌ها و نقشه‌های نوین شیطانی نظام سلطه و استکبار فرامی‌خواند.
شایسته است با تاسی به این دو اسوه شهادت، ایمان و خدمت خالصانه و با الهام از رهنمودهای حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای مدظله العالی و پشتوانه عظیم مردمی، ضمن خنثی سازی توطئه های دشمنان انقلاب اسلامی، با عزمی راسخ در جهت اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و رفاه و سربلندی مردم شریف ایران تلاش کنند.
با عرض تبریک هفته دولت به همه دولتمردان، و آرزوی توفیق خدمتگذاری شان به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، امید است همگام با دولت و ملت در سال مزین شده به شعار(تولید،دانش بنیان ،اشتغال آفرین) در اجرایی نمودن منویات مقام معظم رهبری و توسعه خدمت رسانی به مردم از هیچ کوششی فروگذاری ننموده، از درگاه حضرت باریتعالی برای همه خادمین این مرز و بوم و در ظل توجهات حضرت ولی عصر (عج) توفیق روزافزون مسئلت مینماییم.

سرپرست سازمان و مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهادکشاورزی استان سیستان وبلوچستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبار

Skip to content