برگزاری مراسم سوگواری اربعین حسینی در سازمان جهاد کشاورزی

برگزاری مراسم سوگواری اربعین حسینی در سازمان جهاد کشاورزی

صبح امروز بمناسبت اربعین حسینی مراسمی با حضور سرپرست سازمان، مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه و کارکنان سازمان جهادکشاورزی استان سیستان وبلوچستان و ادارات وابسته در محل نمازخانه این سازمان برگزار گردید
در این مراسم نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اهمیت زنده نگهداشتن اربعین حسینی و شعائر مذهبی گفت : اربعین حسینی خود تداعی گر عاشورای حقیقی است که ائمه بزرگوار ما نیز در باره اهمیت آن سخنان بسیاری فرموده اند.
آیت الله عباسعلی سلیمانی ادامه داد: گرچه قرن ها از واقعه عاشورا و اربعین گذشته اما اثر جاودانه این حادثه تاریخی چنان قوی است که در طول تاریخ و زندگی بشریت تداوم خواهد داشت.
نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری افزود: پیام اربعین وحدت دنیای اسلام علیه مستکبران است. حضور پرشور مسلمانان در پیاده روی اربعین حسینی در عراق نمونه بارزی از وحدت اسلامی است که سبب اتحاد بیشتر بین آنان می شود.
وی خاطرنشان کرد: اقشار مختلف مردم فارغ از هر سلیقه و فکری با حضور در این حرکت عظیم نشان داده اند که عاشق فرهنگ عاشورا و امام حسین(ع) هستند.
نماینده مردم استان سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: ضرورت زنده نگه داشتن فرهنگ شهادت، ایثار و دفاع از دین از مهمترین درس هایی است که می توان از اربعین حسینی گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبار

Skip to content