با حضور وزیر جهاد کشاورزی کلنگ احداث ۱۰۰۲ واحد مسکونی کارکنان سازمان جهادکشاورزی استان سیستان و بلوچستان به زمین زده شد.

سرپرست سازمان جهادکشاورزی استان سیستان و بلوچستان در مراسم کلنگ‌زنی احداث واحدهای مسکونی کارکنان این سازمان در زاهدان گفت: در راستای نهضت ملی مسکن، سازمان جهادکشاورزی استان سیستان و بلوچستان با همکاری اداره کل راه و شهرسازی شمال و جنوب استان بر اساس تفاهم‌نامه فی‌مابین دو وزارتخانه اقدام به تحویل و تحول اراضی و احداث ۲۲۱۰ واحد مسکونی در دو فاز در شمال و جنوب استان، فاز اول ۱۰۰۲ واحد در شمال و ۴۶۳ واحد در جنوب استان و در فاز دوم ۴۵۸ واحد در شمال و ۲۸۷ واحد در جنوب استان، طبق جدول زمان‌بندی واحدهای مذکور در مدت زمان ۱۸ ماه ساخته و در اختیار پرسنل سازمان جهادکشاورزی استان سیستان و بلوچستان و ادارات و شرکت‌های وابسته قرار خواهد گرفت.

سید محمدرضا سیدحسینی افزود: طرح نهضت ملی مسکن در شمال استان به طور متمرکز در شهرستان زاهدان و جنوب استان به طور متمرکز در شهرستان‌های ایرانشهر، دلگان، فنوج، نیکشهر، پیشین و چابهار می‌باشد.

وی تصریح کرد: مساحت اراضی تخصیص یافته با کاربری مسکونی جهت ساخت مسکن برای کارکنان سازمان جهادکشاورزی و ادارات و شرکت‌های وابسته در شمال استان حدود ۱۰ هکتار در قالب ۲۱۵ بلوک ۶ واحدی و ۱۲ هکتار در جنوب استان می‌باشد.

گفتنی است؛ سازمان جهادکشاورزی استان سیستان و بلوچستان به عنوان پیشرو و اولین دستگاه اجرایی در بین سازمان جهاد کشاورزی استان‌های سطح کشور در اجرای نهضت ملی مسکن است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبار

Skip to content