پیگیری و پاسخگویی به بیش از ۲۵۰۰شکایت مردمی

پیگیری و پاسخگویی به بیش از ۲۵۰۰شکایت مردمی
مدیر بازرسی و نظارت بر بازار سازمان جهاد کشاورزی استان سیستان وبلوچستان خبر ازپیگیری و پاسخگویی به ۲۵۰۰ شکوائیه و درخواست های مردمی طی سال گذشته تاکنون خبر داد وگفت:در جهت تسریع در پاسخگویی به موقع شکایات مردمی که از طریق سامانه ۱۲۴ و تلفن نظارت و بازرسی بربازار سازمان جهاد کشاورزی یا به صورت حضوری اعلام وصول شده است چند تیم تخصصی تشکیل و زمان پاسخگویی و تشکیل پرونده ها به دو روز کاهش یافته است .
منصور عدل افزود هم استانی های عزیز اطمینان داشته باشند شکایات انها با جدیت ودر کوتاهترین زمان بررسی خواهد شد
وی هدف از این اقدام را افزایش مشارکت عمومی و نظارتی مردم و کاهش تخلف عنوان نمود وادامه داد با اجرای این طرح در آینده نزدیک شاهد آرامش بیشتری در بازار باشیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبار

Skip to content