معرفی خدمت |
نام خدمت کلان |
پاسخگویی به شکایات، درخواستها، پیشنهادات و انتقادات به وزارت جهاد کشاورزی |
شناسه خدمت کلان |
13022525000 |
عنوان زیرخدمت |
پاسخگویی به شکایات، درخواستها، پیشنهادات و انتقادات به وزارت جهاد کشاورزی |
شناسه زیر خدمت |
13022525000 |
نوع خدمت |
G2C دولت به مردم، G2B دولت به کسب و کارها، G2G دولت به دولت |
شرح خدمت |
در راستای ماده 25 قانون ارتقا سلامت نظام اداری و مقابله با فساد، سامانه پاسخگویی به شکایات وزارت جهادکشاورزی به آدرس http://eservice.maj.ir/Bazresi جهت دریافت گزارش، پیشنهاد، درخواست، شکوائیه و… راه اندازی گردید. در این سامانه علاوه بر موارد مذکور، دریافت گزارشات مردمی در خصوص تغییر کاربری اراضی زراعی، اخبار تخریب و تصرف اراضی و… نیز امکان پذیر می باشد. شایان ذکر است برای اشخاص (ذینفعان)، امکان اعتراض به پاسخ ثبت شده توسط سازمان ها نیز در این سامانه وجود دارد. |
مدارک موردنیاز |
شناسنامه، کارت ملی، درخواست |
هزینه دسترسی به خدمت |
طبق تعرفه ابلاغی وزیر (در صفحه جزئیات خدمت) |
متوسط مدت ارئه خدمت |
30 بار در روز |
ساعت ارائه خدمت |
ساعات اداری |
تعداد بار مراجعه حضوری |
0 بار |
نوع ارائه خدمت |
الکترونیکی |
دسترسی به خدمت |
![](https://sbaj.ir/wp-content/uploads/2021/04/Icon3.jpg) |
نحوه دسترسی به شکایت و انتقاد از خدمت |
فرم شکایت و انتقاد |
راهنمای استفاده از خدمت |
در صفحه جزئیات خدمت |
سوالات متداول(FAQ) |
سوالات متداول |
شماره تماس و نام واحد پاسخگوی خدمت |
مدیریت ارزیابی عملکرد، 33449507-054 |
جزئیات خدمت(شناسنامه خدمت) |