توافق نامه پاسخگویی به شکایات، درخواست‏ها، پیشنهادات و انتقادات به وزارت جهاد کشاورزی

بیانیه توافق سطح خدمت

پاسخگویی به شکایات، درخواست‏ها، پیشنهادات و انتقادات به وزارت جهاد کشاورزی ( شماره خدمت ۱۳۰۲۲۵۲۵۰۰۰)

مقدمه:
در این سند متقاضیان (اعم از حقیقی و حقوقی) امکان ارسال گزارشات، انتقادات، پیشنهادات و… و پیگیری آن را به صورت الکترونیکی دارا می باشند.

هدف:

هدف از این توافقنامه دریافت گزارشات، انتقادات و… و ارسال پاسخ به صوررت الکترونیکی به ارباب رجوع می باشد.

مسئولیت­

وزارت جهادکشاورزی موافقت می­نماید که خدمت مورد نظر را بر اساس مراحل زیر ارائه نماید :

۱- ثبت درخواست توسط متقاضی

۲- ارائه شماره درخواست (کد رهگیری) به متقاضی

۳- رسیدگی به درخواست توسط دستگاه اجرایی

تعهدات دفتر بازرسی، ارزیابی و عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت جهادکشاورزی:

۱. ارائه خدمات بهینه با توجه به مدت زمان تعیین شده در مفاد ماده ۲۵ قانون ارتقا سلامت اداری

۲. حفظ محرمانگی اطلاعات خصوصی درخواست کننده

۳. اطلاع رسانی از پیشرفت وضعیت درخواست متقاضی از طریق تعاملات آنلاین

تعهدات شهروندان :

  1. صحت اسناد و مدارک ارائه شده
  2. صحت اقلام اطلاعاتی درخواستی

هزینه­ ها و پرداخت­ها:

از آنجایی که ستاد وزارت جهادکشاورزی دستگاه حاکمیتی بوده لذا خدمات ارائه شده بیشتر جنبه کنترلی و نظارتی داشته و تعرفه خاصی در نظر گرفته نشده است. شایان ذکر است دسترسی به خدمات الکترونیکی از طریق پرتال وزارت متبوع میسر می باشد..

دوره عملکرد

این خدمت همیشه و در تمام ایام سال و بصورت برخط در اختیار متقاضی می­باشد.

خاتمه توافقنامه

در صورتیکه ارائه این خدمت بر اساس قوانین و بخشنامه ­های جدید، متوقف گردد، این موضوع از طریق رسانه ­های رسمی این وزارتخانه اطلاع ­رسانی خواهد شد.

Skip to content