بیانیه سطح توافق

توافق نامه سطح خدمات پورتال سازمان جهاد کشاورزی استان سیستان وبلوچستان
مقدمه
بطور کلی توافق نامه سطح خدمات یک قرارداد تضمین کیفیت خدمات دو جانبه بین خدمت دهنده و خدمت گیرنده است. با عنایت به توسعه خدمات الکترونیکی دستگاه های اجرایی و اهمیت کیفیت و پایداری آن برای دستگاه های اجرایی لزوم بهره گیری و تدوین استانداردهای کیفی جهت ارائه سرویس  ها ضروری خواهد بود .به همین منظور توافق نامه سطح ارائه خدمات برای خدمات پورتال ارائه می گردد.
هدف :
هدف از این توافقنامه سطح خدمت این است که کیفیت کلیه خدمات ارائه شده (در این پورتال )توسط سازمان جهاد کشاورزی (خدمت دهنده ) برای بهره برداران (خدمت گیرندگان) مورد توافق قرار گیرد.این بیانیه، سطح توافق دو جانبه در خصوص این خدمات، روش‌های نظارت و مسئولیت‌های این سازمان را در صورت لزوم مشخص می‌کند.
مسئولیت ها :
پورتال سازمان جهاد کشاورزی استان مرکزی در راستای وظایف قانونی خود  به منظور اطلاع رسانی ،ارائه خدمات و ارتباط با کاربران، بهره برداران، علاقه مندان بخش کشاورزی و … طراحی شده و در دسترس عموم می باشد. در این پورتال مطالب و اطلاعات متنوعی در حوزه های مرتبط با کشاورزی استان ارائه می شود.
-دربخش میز خدمت الکترونیکی شناسنامه خدمات ، سامانه مربوط به هرخدمت به تفکیک واحدهای سازمانی  قابل دسترس می باشد . شناسنامه خدمات شامل  اهداف، مسئولیتها ،تعهدات و قوانین مربوط به هر خدمت ، گردش کار و مدارک مورد نیاز به صورت مجزا بارگذاری گردیده است و همچنین هر خدمت دارای فرم نظر سنجی میباشد.
-ابن پورتال به امکان ثبت و پیگیری درخواست ها و شکایات بهره برداران از طریق “سامانه خدمات الکترونیک سازمان جهاد کشاورزی ->رسیدگی به شکایات” مجهز می باشد. .
-ابن پورتال  مجهز به سیستم ثبت انتقادات و پیشنهادات می باشد. کاربران محترم می توانند از طریق منو مشارکت الکترونیکی مردمی و بخش «انتقادات و پیشنهادات» نسبت به درج نقطه نظرات خود اقدام نمایند.
– به محض ثبت درخواست در سامانه های خدمات ، سعی می گردد در کوتاهترین زمان ممکن نتیجه پیگیری درخواست مطرح شده به متقاضی اعلام  گردد.
-ابن پورتال  دارای لینک هایی به تارنما های دیگر می باشد. مطالب ارائه شده در تارنما های لینک داده شده از این پورتال، تحت کنترل و نظارت ما نبوده و این سازمان هیچ مسئولیتی در قبال آنها بر عهده ندارد.
– ارتباط با مدیران سازمان از طریق ارسال ایمیل شخصی و یا شماره تماس مدیران ، در صفحه درباره سازمان و معرفی مدیران و همچنین در منوهای واحدهای سازمانی در پرتال قابل دسترسی می باشد.
– ارتباط با سایر کارشناسان و همکاران سازمان از طریق ایمیل شخصی و شماره تلفن داخلی در صفحه درباره ما ، در لینک اطلاعات تماس با ما ، قابل دسترس می باشد.
–  در لینک اطلاعیه ها (که قسمت میانی )صفحه اصلی پورتال سازمان قرار دارد، هر نوع توافق خارج از این توافق نامه را  را بصورت یک اطلاعیه به اطلاع عموم می رساند.
– امکان درج نظرات مخاطبان در زیر هر یک از خبرها فراهم شده است.

تعهدات متقابل خدمت گیرنده و دستگاه اجرایی :
-پورتال سازمان جهاد کشاورزی استان مرکزی بصورت تمام وقت در دسترس متقاضیان گرامی بوده و در صورت بروز هرگونه اشکال و نقص فنی، به بهره برداران اطلاع رسانی خواهد گردید.
-خدمت دهنده  هیچ تبعیضی را در مورد خدمات مشابه در شرایط مساوی بین سرویس گیرندگان در توافقنامه سطح خدمت قائل نمی شود .
-خدمت گیرنده مکلف است مدارک خود را تنها از طریق سامانه الکترونیکی یا  دفتر پیشخوان و در صورتی که خدمت به صورت غیر الکترونیکی ارائه می شود در میز خدمت حضوری به این دستگاه ارائه نماید.
-در صورت عدم ارائه خدمات با کیفیت خدمت گیرنده می تواند از طریق سامانه شکایات ، شکایت خود را یه مدیریت بازرسی ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات اعلام نماید .
-توسعه دهندگان پورتال  این حق را برای خود محفوظ می دارند تا بر روی فایل ها و مطالب ارسالی کاربران بازبینی داشته و موارد خلاف قوانین پورتال را حذف نمایند.
– حفاظت از حریم خصوصی و اطلاعات شخصی کلیه افراد و بازدیدکنندگان پورتال از وظایف خدمت دهنده می­باشد لذا اطلاعات شخصی کاربران در اختیار عموم و افراد غیر مسئول و غیرمرتبط قرار نخواهد گرفت.
– امنیت اطلاعات این پورتال توسط توسعه دهنده پورتال وزارت جهاد کشاورزی تامین می­شود.
هزینه ها و پرداخت ها :
ارائه خدمات این سازمان هزینه در بر ندارد ،چنانچه ارائه خدمات به متقاضی نیاز به پرداخت هزینه باشد ، در اطلاعات شناسنامه  خدمت اطلاع رسانی شده است .
دوره عملکرد :
این توافقنامه سطح خدمت تا تاریخ ۹۹/۱۲/۲۹  تحت امضای ریاست محترم سازمان  اعتبار دارد. در پایان دوره ی زمانی این  توافقنامه با توجه به سیاست های توسعه ، دستورالعمل ها ، نظرات  و یشنهادات بهره برداران به روز رسانی خواهد شد .
خاتمه توافقنامه :
نظرات سازنده شما برای افزایش کیفیت ارائه خدمات و در صورت لزوم اصلاح فرآیندها مؤثر خواهد بود. در صورت امکان در « نظر سنجی » مشارکت فرمایید

Skip to content