راهبردهای مشارکت دستگاه
راهبرد مشارکت سازمان جهاد کشاورزی استان سیستان وبلوچستان
طبق بند ۲ ماده ۹ تصویب نامه شورای عالی اداری با عنوان حقوق شهروندی در نظام اداری به شماره ۱۱۲۷۱۲۸ مورخ ۱۳۹۵/۱۲/۲۸ شهروندان حق دارند تا سیاست ها ،فرآیندها ، تصمیمات و اقدامات دستگاه های اجرایی را نقد نموده و نظر انتقادی خود را در چارچوب مقررات ابراز کنند . در این راستا سازمان جهاد کشاورزی استان مرکزی به منظور رعایت و احترام به حقوق بهره برداران و همچنین ارایه خدمات و انجام وظایف به نحو احسن امکاناتی را جهت مشارکت الکترونیک در این پورتال ایجاد نموده است .بهره برداران، نخبگان و کلیه ی ذینفعان می توانند نظرات و پیشنهاد های خود را در مورد خدمات ارائه شده ، روشهای اجرایی خدمات و دستورالعمل ها اعلام نمایند. این نظرات و پیشنهادات توسط تیم های تخصصی پشتیبان بررسی شده و نسبت به اعمال تغییرات، تجدید نظر و اصلاحات مورد نظر ، اقدامات لازم انجام خواهد شد.
-کلیه بهره برداران میتوانند شکایات را از طریق سامانه “رسیدگی به شکایات” ارسال و کد رهگیری دریافت نمایند. درخواستهای واصله بهصورت مکانیزه به واحدهای تخصصی ذیربط ارسال و پاسخ در سامانه درج میشود. شهروندان میتوانند با استفاده از کد رهگیری پاسخ خود را دریافت نمایند.
-بهره برداران می توانند از طریق منو “تماس با ما” شماره تلفن، پست الکترونیکی مدیران و مسئولان سازمان را دریافت و از این طریق با افراد مذکور ارتباط برقرار نمایند.
-بهره برداران میتوانند از طریق سامانه “نظرسنجی خدمات” و “نظرسنجی سایت” که تحت همین عنوان در پایگاه اطلاعرسانی شرکت قرار دادهشده است نظرات خود را ارسال نمایند.
– بهره برداران می توانند برای اخبار و هر بخش از محتوای پورتال نظر خود را اعلام نمایند .